Niet enkel de glimlach van een kind. - Reisverslag uit Vientiane, Laos van Pinguino - WaarBenJij.nu Niet enkel de glimlach van een kind. - Reisverslag uit Vientiane, Laos van Pinguino - WaarBenJij.nu

Niet enkel de glimlach van een kind.

Door: JP

Blijf op de hoogte en volg Pinguino

31 Maart 2016 | Laos, Vientiane

In verband met de aanslagen in Brussel heb ik een specifieke blog geschreven over dit onderwerp. Aangezien deze website van pinguino is, zal ik deze blog hier niet plaatsen. Hij zal wel gestuurd worden naar de maillijst van deze website. Mocht je geïnteresseerd zijn in deze blog en nog niet op de lijst staan, stuur mij dan een appje, of een pm op Facebook en dan zal ik de blog alsnog aan jou doen toekomen.

Vriendelijke groet,
JP

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Laos, Vientiane

Pinguino

Actief sinds 08 Jan. 2016
Verslag gelezen: 222
Totaal aantal bezoekers 9203

Voorgaande reizen:

15 Februari 2016 - 30 Juni 2016

Mijn reis

Landen bezocht: